Monday, October 19, 2009

Ma kirjutan jälle :)
















Peale 4 kuud kirjutan ma jälle . Natukene pikk aeg on möödas , kuid sellest lühi kokkuvõtte võttes on see aeg olnud enam jaolt hea . Välja arvatud need mõned arusaamatused , tülid ja muud asjad mis elus ikka ette tulevad . Põhjus miks ma kirjutama hakkasin on see et ... põhjust polegi . Põhjuseks pole kindlasti see et mul on palju vabaaega , vaid vastupidi . Mul on aega ülimalt vähe , kuid mulle siiski meeldib kirjutada .

Hetkesest minu elust nii palju , et ma olen kasvanud selle 4 kuuga 5,4 cm . Mis on üllatavalt hea . Ma käin nüüd taas trennis , ning toitun tervislikult . Hoidke palun pöialt et ma oleksin 13 aastaselt 170 cm . pikk . Siis hakkab mu elu pihta . Kõigepealt võtan ühendust EMA modelliagentuuriga , seejärel MJ-modelsiga , Living modelsiga . Kuhugi ikka sisse saan , kui nad juba praegu kirjutavad , et võtke meiega kindlasti ühendust . Mõnus on mõelda neid häid uudiseid . Eks ma siis ripun need nelikuud veel trepi otsas , et pikemaks veniksin . Naljakas? No tõesti ,ega mu ema ka mind just kõige normaalsema pilguga ei vaata , kui ma peale igat trenni või jooksu trepil ripun . Pole hullu , kasvust on näha , et kasu on .





Hanna-Britt










6 comments:

Mirjam said...

sa oled hull:D:D:D
SAMAS, ma kadestan sind, et sa viitsid tervislikult toituda ja rippuda kuskil... ja trenni teha.
tahaks ka:d:d

pikk sa oled?

Hanna-Britt said...

Mirjam : Ma tean :D:D
Sa oled nkn minust pikkem ju. Muidu 163

m said...

see rippumine aitab ? :O
Peaks ka proovima :D

liisa said...

Ma olen 172 ja mõnikord mõtlen et tahaks isegi lühem olla, aga kas sa lähed castingule või kuhugi?

Hanna-Britt said...

M : Aitab ;)
Liisa : Usu mind kui sa nii lühike oleks nagu mina siis sa ei tahaks :)
Castingul käisin ma suvel seal , nüüd lähen agentuuri , näitan ennast uuesti üle , ja ta teeb mõned pildid

liisa said...

Ma käisin ka castingul! Suvel tegime pilte ka, aga mul on breketid ja kui ma breketitest lahti saan, siis ma peaks ka nagu ühendust võtma :D Aga sul veab ikka tohutult, et sul brekse pole :D