Tuesday, October 20, 2009


Kaalun vaikselt tukka lõikamist ... mis te arvate?








Mõtttetu teisipäev . Päev algas nii , et ärkasin 18.15 kui ema karjus , et me oleme taas magama jäänud . Ennast 10 minutiga valmis seada ja kohe kehkasse minna on ka ju tore . Täna sain ma kõne Margitilt . Kes kutsus mind järgmine teisipäev , ehk siis koolivaheajal (jes) 13.00 kontorisse . Minu meelest on see ülimalt hea ja lahe. Käisin täna linnas ka . Mitte poodides ega nii , vaid ainult trennis . Trennis puudusid paljud inimesed ja seal olid kaks meest . Pean ütlema et ma käin trennis mille nimi on GIRLIE HIPHOP . Kus on väga naiselikud liigutused ja neid vaadates tundusid nad eriti geylikud , ning naerda sai . Peale trenni oli kõht üli tühi kahjuks ei viitsinud kata isa mäkkist läbi minna ( mis on tegelikult väga hea ;) ) Solarises jagasid selle aasta superstaarid autogramme . Ega ma ise seal neid küsimas polnud , vaid peale trenni kõndisin sealt mööda . Eriti tore on see , et ma sain nüüd teada et mul tuleb loodusõpetus 3 ja ajalugu ka -.-.

Hanna-Britt

1 comment:

Unknown said...

minuarust sobib tukk paremini :)