Saturday, December 19, 2009

Ma olen isa juures - see on ka vist põhjuseks miks ma kirjutan . Hetkel kuskil 10 minutit tagasi lõpetasin ma vaatamast 2012 filmi . See kestis kaua ja väsitas mind ära , kuigi oli see film üliäge ja väga lahe oleks kui see päriselt ka ju nii oleks . Paljud pole minuga nkn nõus ja ma olen vist ainukene kes seda maailmalõpu usub mida ennustatakse 21.12.12 , aga kindlasti on keegi minuga nõus ka . Siis kui see juhtub siis ma saan enda tervele perekonnale öelda : "Ma ju ütlesin!" .

Issi läks sõbra juurde sauna ja Ketli niisama pesema . Tema pesemisi teades võin vähemalt 2 tundi endale isetegevust leida . Esiteks tahaks ma süüa teha mida ma arvatavasti teen . Lavašš i , või kuidas iganes seda kirjutatakse . Joon ka kohvi et see võttaks natukenegi minu unist tunnet ära . Ma ei viitsiks eriti seda laupäeva päeva maha magada , aga midagi targemat vist teha ei ole .

HB

2 comments:

Kristin said...

Mulle meeldib su blogi. Sa sa oled kuidagi nii mõnusa välimusega pliks:)

Marina C. said...

lovely blog:)
xxx