Wednesday, November 25, 2009






Olen taas teinud enda blogi lehekülje lahti , ning jälle kirjutama hakanud . Mul on tegelikult üli vähe aega ja alati kiire . Mul on enamjaolt kõik hinded parandatud , kuid pabistan muusikaga , kuna mu muusikaõpetaja ei ole just kõige normaalsema ajuga .
Täna peale kooli käisin ma Hannaga Pirta Selveris , ta pani asjad posti . Kodus oli lõuna või rohkem varajaneõhtusöök . Süües avastasin ajakirja kus olid Lindexi asjad , need olid üli odavad . Seda lapates leidsin endale retuusid . Vanaema ütles et allahindlus on ainult nendel kuupäevadel mis seal kirjas , ning seal oli tänane. Muidugi ütlesin esimese asjana isale et ta mind kohe linna viiks . Mõeldud tehtud ! Paps viis mu Vanalinna , ning ise läks koju . Lippasin veel mõned riideesemed peale retuuside ka seal üle , ning siis läksin kassa juurde maksma . Viimsi tagasi sõitsin bussiga , täielik tüütus õnneks sain ma istuda .
Sain Hannaga veel Nortsis kokku , ning passisime seal kuni kaheksani siis tulin koju .
Vedelesin väikeseõe voodis ja vaatasin Inetut Bettyt , võtsin meigi maha , ning tegin mõned näomaskid . Ülejäänud aja olen ema ja vanaemaga vaielnud , täielikud tüütused- päriselt ka .
Homme on üli hea päev . Esiteks mul on kaks tundi kokandust kus ma ei tee midagi , ning asju ka ei pea viima , ning muidugi ei söö ka - Teiseks on mul trenn ja kolmandaks on Moeaken 2009 koolis , mida lähen kindlasti vaatama , olen eelmisest saadik seda oodanud , kuna ma ei saanud eelmine aasta käija ( jäin magama , suht hästi:) )

H-B

No comments: