Friday, October 23, 2009


klass
2007
2007

Ma olen teinud kaks postitust , peale seda viimast mis teile näha on . Esimesega oli nii , et ma lihtsalt ükskõikselt kustutasin selle eest ära . Ma ei ütle et see nüüd väga pikk kiri oli , aga lühika ka ei olnud . Tänase postituse mis ma peale kooli tegin oli ka enam jaolt pikk , aga sellel ajal läks nett ära kui seda lisama hakkasin. Väga nõme ...

Nüüd ma passin kodus . Ma vihkan seda kui nädalavahetusel peab kodus passima . Ja nüüd peale selle on ka vaheaeg nüüd , tore vaheaja algus mul. Tahaks jubedalt midagi teha . Õnneks on mul esmaspäev , teisipäev ja kolmapäev enam vähem planeeritud. Õnneks , ma ei pea siis passima terve vaheaeg kodus ja seda ruuni mängima ( oli vist ) , nagu arvatavasti mu kõik klassi poisid teevad . Ma tahaks jubedalt praegu minna kuhugi teha midagi , ma suren igavusse . Apppi!

H-B

No comments: