Thursday, October 29, 2009


Üle pikkaja kirjutasin ma lõpus netiotsingusse Bloger.com , sest pole jõudnud seda varem teha .
Käisin siis agentuuris ja Margit ütles mulle , et tal pole mõttet panna mind lehele ülesse , kuna nii lühikestele pole tööd . No eks ma siis kasva . Mulle kirjutas ka EMA-st et ma võtaksin nendega ühendust kui olen 169-170 cm pikk. No vähemalt on eesmärk millepärast kasvada .

Täna ärkasin ma hommikul kell 08.00 ( seda tegin ma tegelikult eile ka) . Kuna mu väike õde käib lasteajas ja mina enda voodit ära ei tee magan ma diivanil kus ta iga hommik enda multikaid vaatama hakkab . Tegin endale rohelise tee ja sõin salatit . Nüüd lähen pesema , siis hakkab mu inglis keel mida pole juba päris kaua olnud . Kell 13.38 bussiga lähen ma Hanna juurde , kua ta tahab ühtesi mu pükse proovida , et neid reisile kaasa võtta ( hanna läheb nädalaks egiptusesse )

H-B

1 comment:

Unknown said...

lasteaias* mitte lasteajas :D