Friday, October 30, 2009



Pilt mis ma taha et mu seinale joonistatakse siis ! ;)


Tahan Tahan Tahan

Ma tahan midagi nii väga , et ma ei tea mida ma tahan . Ma tahaks et kõik oleks super . Ma tahaks minna kuhugi sooja , kus on päike , meri ja liiv . Ma tahaks talve . Ma tahaks enda sünnipäeva . Ma tahaks juba Taisse. Ma tahaks olla 178 cm pikk. . Ma tahaks et kõik oleks nii nagu ma tahaks...
Kahjuks läheb nüüd täna öösel kell 05.00-le lennukile Hanna ja põrutab Egiptusesse . Selles on kaks halba asja . Esiteks ma tahan ise ka sinna minna ja teiseks et ta ära läheb. .

Homme lähen ma Liisu ja vanaemaga poodidesse. Pühapäeval lähen ma Saladuste võttetele ja õhtul ..... muutub mu pea tumedaks . Ma ei oska seda öelda rõõmsalt või kurvalt . Pigem põnevusega ..
Esmaspäev on arvatavasti kõikidel koolilastel üks lemmikumaid päevi , kui taas jälle kool hakkab . Arvan et te saite kõik aru et ma mõtlesin seda huumoriga . Kusjuures ma pean mainima et ma tahan järgmist veerandit . Mitte sellepärast et jeee jälle õppida saab vaid sellepärast , et vanaemale näidata enda häid hindeid talvel . Talvel on ka mu sünnipäev . Arvan et ma pean see aasta ka kaks sünnipäeva . Ühe enda klassiõdedega ja teise enda sõpradega kellega suhtlen .

Ma ei oota küll talve sellepärast , et siis tuleb lumi . Kõige jubedamad asjad on lumi ja vihm . Fui! Ma tahaks seda sooja suve mis on Tais . Kui aus olla siis selline kuumus nagu seal ei võiks tulla Eesti , sest siis pole sinna üldse lahe minna ja korteri ost Taisse oleks mõttetu olnud.

- Mul on selline tunne , et ma olen haigeks jäänud ja ainuke inimene kes selles süüdi on või teda süüdlaseks pean on Viki . Lühidalt kirjutades miks , siis eile kui olime väljas ja üli kül õhtu oli taas tuli Vikile pähe kõik mu riided bussikakatusele visata . Mitte et ta oleks neid mult ära tirinud , vaid mul oli kotis kaks pluusi mis ma tahtsin endale jope alla panna . Võttes endalt jope , pusa ja salli ära . Mis hiljem olid ka bussikakatusel kus ma neid enam kätte ei saanud .
Ning meie kallis bussijuht Tiit aitas mind ja ütles et : " Anname pisikesele jope tagasi , et ta õhtut haiglas ei veedaks " Riided sain ma kätte enne seda kui am bussile astusin , ning ma olin lühikeste varukateta 23 minutit . Seda eriti tagasi ei tahaks , kuid selleeest sai kõhutäis naerda!

Vanaemaga rääkisime mu toa muutmisest ka . Mina soovin et mulle tuleks siia üks naine ja joonistaks mulle seinapeale pildi mida ka üleval pool näete . Ma saan uue voodi , mul värvitakse seinad ära , riiul viiakse minema ja laud värvitakse üle , ning lisaks see ilus pilt mu seinal . Peaks enam vähem ilus tulema . Peaasi et mulle meeldib ja mina rahul olen .

H-B

No comments: