Sunday, November 1, 2009

Kiire homnmik ja rahulik lõuna . Mm , võiks nii olla , kuid lõuna hakkab ka juba vaikselt kiireks minema.
Olen sõbrantsi juures , vaatan telekat , joon téed ja lobisen msnis . Tundub praegu väga kodune või kuidas? - Aga varsti pean ennast sättima Saksa Gümnaasiumi , kus toimuvad Saladuste võtted , nagu ma ka varem maininud olen . Loodan et peale neid saan välja ka , tahaks lahe taresse minna juustupalle sööma , lame mees olen , ms teha .. Homme see on kaua oodatud päev , mille peale ma olen mõelnud terve see nädal aega , see on KOOL. peale selle on mul veel ülipalju veel teha kooli jaoks . Muusikas on see tobe referaat , mis on vaja teha igaveerand nendel kes kooris ei käi , vähemalt parem kui seal kooris laulda , mis on jube .
Jes , mu vanaema hakkas mu tuba värvima ja muutma , praegu värvib ta mu roosa seina valgeks , et pärast sinna midagi teist värvi teha . Eile viidi mu toast see riiul ära mul on toas nüüd palju rohkem ruumi ja valgem ka , palju parem .

H-B

No comments: