Tuesday, November 3, 2009

Pole kodus , pole muret .
Õnneks ei ööbi ma täna kodus ja olen isa juures . Mul pole kodus kooliajal üldse mugav olla , sest kõik küsivad õppimise kohta , kuidas koolis läks , kas on õpitud? ÕÕÕh see ajab nii närvi ja tuleb ikka vähemalt kuuskorda päevas et ma vihkan kooli . Pool sellest mõtlen ma koolis ja pool kodus . Õnneks kui ma isa juures olen siis nad küsivad on õpitud , ütlen ja , ning ongi kõik . Lihtne ja ka loogiline . Kuna mu isa elab Pelgulinnas pean ma varem ärkama et kooli jõuaksin.
Tahaks juba ilgelt süüa , mis pottis keeb . Pole tervepäev peale 1 lioni sokolaadi söönud , mille ka Kata mulle toiduvahetunnil ostis .

Pole midagi eriti rääkida . Nüüd lähen võtan ma meigi maha hakkan sööma ja muidugi mida ma kasuemaga alati enne magamist teen ..... Vaatame filmi . Tänaseks filmiks on vist ORB . Loodan et on hea :)

H-B

No comments: