Friday, November 6, 2009

Kui ma pidin mõned päevad tagasi mõtlema , et mida ma talvel teen kui nii külm juba praegu on . Siis sellel pole enam muret ma arvan . Vähemalt niikauaks kui nii soe on õues kui praegu .
Hommikul kodu uksest välja astudes teatsin , et kirjutan täna siia . Ukse pealt vaatas mulle üks imelik valge asi vastu , see on lumi . Esimese asjana tuli mulle meelde , et õues on nüüd piisavalt külm , sest vihma asemel tuleb nüüd lund taevast alla , no see veel puudus . Terveaeg kooliaknast välja vaadates sajab seda sõna kõike otsesemas mõttes sitta . Kui Kataga toiduvahetunnil poodi läksin siis oli väljas nii haigelt soe , et see lumi hakkas mulle meeldima .
Kuid on ka muidugi halbu asju selle juures ka
- kui lumi on koolimaja ees , siis on libe ning ma libisen ja teen endal margi maha
- kõik mängivad kooliees lumega ja sul on väga suur võimalus selle plögaga silma saada
- juuksed lähevad märjaks , ning ka lokki
- kui oled tundi hilinenud ei saa häid põhjuseid välja tuua , vaid õpetaja saab kohe aru et oled poes käinud .

Okei , neid asju on tegelikult ikka päris palju . Pooled on niikuinii kirjutamatta ja tulevad mulle pähe kui ma bussipeatuses või bussis istun , et mida oleks võinud kirjutada , aga vahet pole .
Niiet ma jõudisin ikka järeldusele et mulle ei meeldi see sitt mis taevast alla kukub . Kõik on sellest asjast nii vaimustuses et kuku või pikali . Ainuke asi mis selle juures veel rõõmu teeb on see , kui väga külmaks läheb ei pea sa kooli minema . mmm , see peaks vist kõik olema .

Täna aga proovin ma siis midagi asjalikumat ka ette võtta kui tervepäev kodus passida . 18.49 bussiga sõidan ma kuhugi siit mäeotsast alla poole , täpselt ei tea kuhu , aga see on tõesti mõtekam kui kodus passida ning nädalavahetus maha magada .
Tegelikult on see päev väga halb olnud , kuna mu kallis klassijuhataja Kersti Ojassalu on nii armas . ( Meie kooli õpilased on arvatavasti kõik temaga kokkupuutunud ja teavad mis loom ta on ) See inimene kutsub mu vanemad kooli . Eino toretore , seda veel vaja . Niigi mul ekoolis passivad mõned kahed ja üks . Kõik on minu kalli eestikeele õpetaja pärast , kes mind sõna kõige otsesemas mõttes vihkab . Kõik tüdrukud mu klassist on kukupaid vaid mina olen see pahapaha kes kõike teeb , no muidugi .....

Okei niipalju sellest kooli teemast , mida ma vihkanvihkanvihkan . See tuleb alati mulle meelde kui keegi jälle suudab minuga möliseda , ehk siis koguaeg . Nüüd pean ma selle sõna unustama 2 päevaks , kui saan nautida tillukest vabadusest . Piinaks pean ma ikka mitukorda sealt koolieest läbi käima , mille nägemine ajab mulle juba rõveda maitse suhu .

H-B

No comments: