Wednesday, November 4, 2009



Paris Hilton . Mulle ei jõua lihtsalt kohale . Sa tead et sul käijakse järgi , sind pildistatakse igalpool , sind vaatatakse . Miks sa pead tulema kodust välja klounina ? Mul pole P. Hiltoni vastu mitte midagi kuid see on tõsiselt nõme . Muidugi käib see päris paljude tuntud inimeste kohta . Minu arust sa ei tee ennast sellega populaarseks kui tuled alati kodust välja või paljastad enda privaatseid kohti , mis eriti normaalne pole.




Artistinimega Lady Gagal on väga omapärane stiil. Kohati on see nii kuradima hea , perfektne ja üli moodne ning loomulikult omapärane. Kuid tal lähevad minumeelest ikka mõned kostüümid ikka täiesti mööda . Nagu näiteks see mis eesoleval pildil on . Okei see on tõesti omapärane ja nii, aga ma ei leia selles midagi moodsat ja lahedat .





Rihanna . Vaadake ta nägu umbes kümme sekundit , kas teie ei leia selles midagi imelikku . Ta on nagu väike laps või siis väike poiss . Võibola näen seda ainult mina , kes märkab iga pisidetailid ära .( Aga peapael on üli tsikk)




Paris Hiltonist ka siis midagi paremat . See nahktagi , roosapluus , mustad legginsid , mustad kingad ja punane musta kirju käekott teevad teda tõsiselt naiselikuks , ning ilusaks . Natukene tagasihoidlik , kuid stiilne ja kindlasti ka mugav .





Lady Gaga liibuv trikoo , punanevöö, pikkad blondid juuksed, ning tagasihoidlik roosa huulepulk , on need asjad mis mulle tema puhul meeldivad . Mitte need kohutavad kostüümid . Need esinemiskostüümid mi tal on. Ntks valgekleit , õhupallidestkleit ning palju muud on ülikiftid ja moekad , kuid mõningate kostüümisega läheb ta liiale ja osad on ikka tõsiselt ... nõmedad.



Fregie tagasihoidlik linnastiil


'


Christina ahuliera pastelsed toonid näos meeldivad mulle nii väga ..



Kõik need eesolevatel piltidel olevad tegelased on olnud mul eeskujuks . Nendest kõige vanem on vast Christina . Paljud on puudu , kuid nemad tulid mulle esimesena meelde .
(NB! Piltide all olevad kommentaarid on minu arvamus . Loodan et see kedagi ei solvanud , ntks kellele meeldis Lady Gaga Rõve kostüüm ! )

H-B

1 comment:

MonaBrit said...
This comment has been removed by the author.