Tuesday, November 10, 2009

Ma ei läinud täna jälle kooli .
Kuna mul on täna vene keeles töö ei tahtnud ma kooli minna , kuna ei oska mitte midagi . Eelmine tund õppisid nad neid sõnu , aga mina mõtlesin terve selle 45 minuti jooksul kui valus süst oli . Kaks päeva olen niisama vedelenud ja pole ühtegi õpikut kätte võtnud ja ei viitsi võtta ka . Pole ma selle kahe päeva jooksul mitte midagi söönud peale sivkade , mis tegelikult võttavad toiduisu ära ka . Mul pole lihtsalt kõht tühi . Mõnesmõttes on see ka hea ju , niiet mida ma ikka virisen .

Hommikul mõtlesin ma pool tundi et kas ma lähen kooli või ei . Kõik lõppes sellega et ma ärkasin ja kell oli 08.43. Noh siis polnud enam midagi mõelda ja panin teleka tööle . Mu ema jõudis täpselt õigel ajal koju , et minu...


ma linna , kirjutan hiljem edasi

No comments: