Monday, November 16, 2009



Vahepeal ei teinud minu arvuti minu blogi kontot lahti , ma ei tea mis viga oli aga mis seal vahet enam . Ma ei hakka seda eelmist postitust edasi kirjutama , kuna ma niikuinii ei mäleta mis edasi sai , ning ei näe mõttet ka selle kustutamisel.
Igastahes olen ma koduarestis mille rääkimisest ma eriti vaimustatud pole , ning olen köhas ka mis on väga .. jube .

Täna tulin ma alates neljandast tunnist ära ja tagasi ei läinud, kuna mul oli väike palavik . Passisin kodus terveaeg teleka ees . Vaatasin Kanada supermodelle, kummituseaustajat, inetut bettyt ja rubit - peale seda tuli mu kallis inglis keel . Õnneks on see läbi ja ma ei pea peadmurda all korrusel söögilaua taga .

Homme ma arvatavasti lähen kooli , kuna mul on 6 hinnet mis vajavad parandmist - muidu tuleks neid juurde kui kooli ei läheks . Koduseid ülessaineid peale inglis keele pole ma midagi teinud juba kaks nädalat kuna ma ei viitsi - imestan et siia kirjutada viitsin . Saatsin just Living modelsisse enda andmed ja kuus pilti - ei tea mis kiri vastu tuleb . Ma ei pea seda eriti oluliseks , sest tahan ennem alla saada , ning tahan tegelikult EMAsse sisse saada , kuhu lähen järgmine aasta kui arvatavasti peenike olen .

Täna ma loodan et mu emps lubab mul rullitama minna , sest kuna on jälle kuiv saaan seda jälle teha . Tahan ka teha ühe kõne kellegilile keda ma siin nimetama ei hakka , kuna siin loevad ka inimesed mu blogi kes seda vist teada ei tahaks , vahetpole et see on üks tavaline sõber mulle . ( ta on naistsoost , mitte midagi isiklikku )

Ma lisan ka mõned pildid , kuna avastasin et tumedama peaga siin pole ühdegi pilti .
Ma tahan juba jubedalt kanda kõrge kontsaga kingi , aga kuna ma ei saa , sest mu ema vaatab et ma olen lits ja olen ka tähelepanu keskpunktis mis mulle ei meeldi . Mul võiks kool läbi olla käija tööl elu oleks palju lihtsam . Nii mõtlesin ma ka lastaias , kui arvasin et kool on palju lihtsam kui käija lasteaias. Arvata on et ma eksisin , väike ja loll muud ei miskit .

H-B

No comments: